Skip to main content

Kariérní příběhy

Andrea Meisnerová, DiS., PFP

Rok narození: 1992

Město působení: Kladno

Aktuální pozice:   TOP poradce

Zájmy/hobby: fitko, cestování

Životní motto: „Nikdy se nevzdávej!“

  • Co vás motivovalo stát se finančním poradcem a proč jste si vybrala právě Prosperity?

Motivací byla jistě změna práce. V bývalém zaměstnání byly zavřené dveře pro postup a růst, což mě jako člověka, kterého motivuje právě seberozvoj a posouvání se dopředu, demotivovalo a donutilo ke změně. Prosperity bylo jasnou volbou. Byla jsem sama klientem, takže jsem měla povědomí o fungování společnosti.

 

  • Můžete popsat jednu z Vašich největších profesních výzev a jak jste ji překonala?

Byl to asi úplný začátek. Pokud vás okolí jako nováčka nepřijímá s otevřenou náručí a místo toho slyšíte jen odmítnutí, je snadné ztratit motivaci. Tady vděčím sama sobě za vytrvalost a jakousi urputnost v tom nevzdat to. Postupně se vše vybudovalo a kladné reference začaly přicházet. Vytrvalost je klíč.

 

  • Jak se vyvíjel Váš přístup k práci a jaké důležité lekce jste si z toho odnesla?

Zkusila jsem manažerskou pozici, která mi nevyhovovala. Jako poradce se cítím mnohem lépe. Naučila jsem se, že já za někoho nemůžu chtít víc, než chce on sám. Teď mám vše ve vlastních rukou a jsem naprosto spokojená.

 

  • Jakým způsobem Vám naše společnost pomohla ve Vašem profesním růstu a v čem podle Vás vynikáme oproti konkurenci?

Díky poradenské akademii jsem měla možnost si rozšířit své teoretické znalosti, což mě nakonec dovedlo k titulu PFP. Vzdělávání, analytická podpora a ostatní nástroje, které máme k dispozici – to je jasná výhoda oproti konkurenci. S tímto je propojená kvalita práce. Oproti konkurenci nás zajímá komplexní přístup, a hlavně dlouhodobý servis pro klienta.

 

  • Jaké klíčové vlastnosti by podle Vás měl mít úspěšný finanční poradce?

Čest, vytrvalost a pokoru.

 

  • Čím se Váš přístup k práci liší od ostatních v oboru a jak to ovlivňuje Vaše pracovní výsledky?

Jsem lidská, naslouchám všemu, co klienti říkají. Zajímají mě jejich životy, radosti i trápení, právě díky tomu se mezi námi více utvrzuje osobní vztah, který je pro mě velmi důležitý. Práci se snažím vysvětlovat jednoduše a srozumitelně, aby tomu klient byl schopen opravdu porozumět a věděl co a proč děláme.

 

  • Jak vypadá Váš typický pracovní den? Setkáváte se někdy v Prosperity se stereotypem?

Stereotyp rozhodně ne, i když jádro práce je stejné. Každý den je jiný, baví mě možnost naplánovat si práci tak, jak potřebuji, ale téměř neexistuje den bez práce.

 

  • Co vás nejvíce překvapilo nebo nadchlo na kultuře společnosti Prosperity?

Nejvíce si cením rozvoje technologií a investic do rozvoje sítě pro urychlení pracovních procesů.

 

  • Jak rádi trávíte svůj volný čas a co Vám to přináší?

Volný čas nejraději trávím ve fitku, doma nebo s naším pejskem. Našla jsem balanc pro pracovní a osobní život a chci si ho udržet.

 

  • Jakým způsobem si udržujete rovnováhu mezi profesním rozvojem a osobním životem?

Klíčem k rovnováze mezi profesním a osobním životem je pro mě plánování. S pomocí diáře si dokážu efektivně rozvrhnout čas, plnit pracovní cíle a zároveň nezapomínat na chvíle pro sebe a své blízké.

 

  • Jak Vám naše společnost pomohla dosáhnout Vašich cílů a jakých dlouhodobých cílů chcete ve finančním poradenství dosáhnout?

Vzděláváním, Poradenskou akademií a jasnými pravidly pro postup. Dlouhodobé pracovní cíle jsou jasné – další kariérní postup, další vzdělání a pokud možno jen pozitivní recenze od klientů.

 

  • Co byste doporučila kandidátům, kteří zvažují kariéru v Prosperity, na základě svých zkušeností?

Nebojte se začít, mějte vytrvalost a věřte sami v sebe.

  • Co byste vzkázala svým profesně mladším kolegům?

Vytrvejte a MAKEJTE VÍC!

Zaujal vás můj příběh?

Napište mi!

Kontaktní formulář