Skip to main content

Nastartujte kariéru s Prosperity

Práce, která dává smysl

Věříte ve své schopnosti při jednání s klienty? Nebo dáváte raději přednost práci v zázemí firmy? Rádi vás poznáme blíž. Pojďme společně překonávat zavedené standardy v oblasti poradenství a finančních služeb.

Kdo jsme

Jsme partner pro společné finanční úspěchy

Od založení naší společnosti Prosperity Financial Services a.s. v roce 2014 trvale rosteme a naplňujeme odvážný cíl – stát se lídrem trhu v oblasti poradenství a finančních služeb. Unikátní propojení s efektivní administrativní podporou vytváří ty nejlepší podmínky pro budoucí kariéru i vám.

300

spolupracovníků

84000

spokojených klientů

Koho hledáme?

Do našich týmů hledáme nejen obchodníky, ale také šikovné kolegy do zázemí firmy

Hlavním pilířem úspěchu Prosperity jsou lidé. Bez nich by naše vize byla pouhým snem.

  • Každý tým tvoří schopní kolegové s vlastní motivací.
  • Oceňujeme každý dobrý nápad a osobní iniciativu.
  • Samostatnost a osobní odpovědnost odměňujeme důvěrou a nadstandardním tvůrčím prostorem.
  • Dlouhodobě budujeme vnitřní atmosféru otevřenosti a férového přístupu.
  • Každý člen týmu je důležitý, ať už reprezentuje společnost při jednání s klienty nebo je oporou pro ostatní v zázemí.
  • Záleží nám na tom, aby se každý do práce těšil a cítil se tady jako „mezi svými“.
  • Naší společnou odměnou je společný úspěch.
V Prosperity nemůže pracovat každý, ale pokud sdílíte naše hodnoty, je velká pravděpodobnost, že hledáme právě vás. Rádi vás poznáme.

Benefity

Co vám nabízíme

Stabilita a perspektiva

Finanční služby jsou stabilní odvětví i v turbulentních dobách. I v letech, kdy rodinné rozpočty prochází zatěžkávací zkouškou, Prosperity trvale roste a poptávka po našich službách stoupá.

Osobní růst

Výzvy, které jsou před vámi, vás mohou významně posunout ve vaší kariéře. V Prosperity máme propracovaný systém vzdělávání a certifikací. Rádi dáváme příležitost i nováčkům, kterým se snažíme jejich začátky co nejvíce usnadnit.

Flexibilní pracovní doba

V zájmu efektivní spolupráce uvnitř týmu máme nastavena určitá pravidla, ale na hodiny prosezené v kanceláři si nehrajeme. Hlavním kritériem hodnocení práce jsou pro nás její výsledky.

Bonusy a firemní dovolené

Máme transparentní pravidla odměňování a mimořádný výkon umíme ocenit. Jednou z atraktivních motivací jsou pravidelné soutěže, např. každoroční soutěž o pobyty v exotických destinacích. Život vám obohatí různé programy – multisportka, neomezený tarif apod.

Společenské a neformální akce

V průběhu roku pořádáme firemní konference za účasti významných hostů, různá sportovní klání, večírky, výjezdy a jiné příležitosti k setkávání.

Moderní technologie

Jak se na moderní společnost 21. století sluší, pracujeme v online prostředí. Investujeme do inovací, které zvyšují komfort pro klienty, zefektivňují naši práci, a tím upevňujeme svou pozici na trhu.

Jaké je to být součástí Prosperity?

Naše práce vyžaduje osobní nasazení, ale o to důležitější je společně sdílet také radost, zážitky a zkušenosti. Organizujeme firemní konference s inspirativními hosty, sportovní turnaje, večírky i teambuildingové výjezdy. Bavíme se, vzájemně se inspirujeme a společně také rosteme.

Reference

Co říkají naši kolegové?

Podívejte se, jak nás hodnotí naši kolegové

Kolegové

S kým budete pracovat?

Více než 13 let zkušeností z advokacie, bankovnictví a finančně zprostředkovatelských společností. Odborník na nastavování a optimalizaci procesů a kontrolu jejich dodržování. Vždy připraven pomoct a poradit s jakýmkoliv dotazem. Spíše než nekonečné teoretické diskuse jej vždy zajímají praktické dopady. Rozplétač gordických uzlů. Ve volném čase dřív horolezec a dobrodruh, dnes manžel a táta s vášní pro dobrodružnou literaturu. Motto: „Žádná práce neodolá naší tlapce!“ (doma má tři malé děti)

Mgr. Michal JankovýchPrávník a compliance specialista

Již více než 15 let působím ve financích, na budování naší společnosti jsem se podílela od jejího začátku. Nastavila jsem klíčové procesy a metodiky, které zajišťují vysoký standard služeb. Mám zkušenosti s řízením procesů a metodik, prošla jsem různými manažerskými rolemi a nyní jsem Provozní ředitelkou realitní divize a členkou představenstva. Jsem také maminkou dvou chlapečků, věnuji se osobnímu rozvoji a řídím se mottem: „Žij naplno tady a teď.“

Jana Čížková, DiS.Provozní ředitelka realitní kanceláře

Ve společnosti jsem začínal před 7 lety na pozici produktového analytika a v jedné osobě jsem tvořil Analytické oddělení - zpracovával jsem excelovské nástroje a PDF srovnání. Nyní jako vedoucí Analytického a IT oddělení spolu s 11 kolegy již 6. rokem usilovně vyvíjíme a spravujeme aplikaci obsahující přes 40 online nástrojů, které dennodenně usnadňují práci stovkám uživatelů. Volné chvíle nejraději trávím s rodinou na horách a když je mi ouvej, řídím se mottem: „Nejde-li o život, jde o nic.“

Ing. Filip Jareš, EFAVedoucí IT a analytického oddělení

Přidejte se k nám

Hledáte smysluplnou práci, kde porostete a budete součástí něčeho většího? Právě teď hledáme nové kolegy na různé pozice.

Volné pozice